نشست فرماندار تفت با کارمندان بخشداری و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت

فرماندار شهرستان تفت با حضور در بخشداری مرکزی تفت در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات کارمندان بخشداری و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت پرداخت و بر تکریم ارباب‌رجوع و خدمت صادقانه به مردم تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، علی دهقان نیری در نشست با کارمندان بخشداری و شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تفت بر لزوم همکاري و تعامل، صداقت در کار و صميميت تأکيد کرد و از همکاران خواست تا با برنامه‌ریزی، پايبند بودن به قانون، رعايت نظم و انضباط اداري، همکاري و تعامل با ادارات شهرستان از هيچ تلاشي برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم کوتاهي نکنند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در پایان سال شاهد برگزاری مهم‌ترین رویداد سیاسی سال برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هستیم و همه تلاش و اهتمام مجموعه فرمانداری و بخشداری‌ها تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم است.

در ادامه این نشست کارمندان مجموعه بخشداری مرکزی تفت و شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی تفت به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.