به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛

نشست فرماندار شهرستان تفت با تعدادی از نمایندگان جامعه کارگری این شهرستان

در نشستی با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان با تعدادی از نمایندگان جامعه کارگری این شهرستان؛ مسائل و مشکلات این قشر از جامعه موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در نشست با تعدادی از نمایندگان جامعه کارگری این شهرستان با تبریک روز کار و کارگر بیان داشت: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه هستند و بخش اعظمی از اقتصاد و چرخه تولید کشور بر دوش آن‌هاست.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به مشکلات مطرح‌شده توسط کارگران در این نشست تصریح نمود: برخی از این مشکلات در استان و شهرستان قابل‌حل و بخشی نیز نیاز به تصویب قوانین جدید یا اصلاح قوانین موجود دارد که نیاز است از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

وی اظهار داشت: موضوع مسکن از مسائل مهمی است که در دولت سیزدهم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن به آن توجه ویژه شده و سعی خواهد شد در قالب این طرح موضوع مسکن کارگری نیز دیده شود.

فرماندار تفت با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی دولت و همه مسئولین نظام، خدمت به مردم به‌ویژه کارگران است، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری  دشمنان نظام درصدد ایجاد ناآرامی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر زحمتکش کارگری برای ضربه زدن به‌نظام هستند، لذا همه باید هوشیارتر از همیشه پای‌کار باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس تلاش مضاعفی داشته باشیم.

دهشیری ادامه داد: پیگیری درخواست‌ها ، مسائل و مشکلات جامعه کارگری در مجرای قانونی امکان سو استفاده دشمن را خواهد گرفت و پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات کارگران برخی از واحدهای تولیدی در دستور کار کمیسیون کارگری شهرستان قرار دارد.