نشست فرماندار شهرستان تفت با نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان با نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر دیدار و به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در نشست با نمایندگان متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شورای مسکن شهرستان تفت برای تأمین زمین برای شروع پروژه ساخت نهضت ملی مسکن در شهر نیر را ارائه کرد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: برای الحاق زمین به محدوده طرح هادی شهر نیر اقدامات متعددی در شورای مسکن شهرستان و استان صورت گرفته اما وجود معارض در این زمین‌ها این موضوع را با چالش جدی روبرو کرده است.

دهشیری بیان داشت: با این وجود تعدادی زمین در محدوده شهرک قیام شهر نیر برای واگذاری به متقاضیان مشخص‌شده است که پس از اولویت‌بندی متقاضیان که این امر با همکاری نمایندگان متقاضیان و مسئولان عضو شورای مسکن شهرستان صورت خواهد گرفت، واگذاری زمین در این شهر و به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن با اولویت‌بندی صورت گرفته آغاز خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: در فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر با الحاق زمین دیگری به محدوده طرح هادی شهر نیر، فرآیند واگذاری در آینده‌ی نزدیک آغاز شود.

در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان متقاضیان به بیان پیشنهادهای خود در راستای تسریع درروند واگذاری زمین به متقاضیان پرداختند و در پایان نیز تصمیماتی توسط اعضای شورای مسکن شهرستان دراین‌باره اتخاذ شد.