به میزبانی شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست هم‌اندیشی خبرنگاران آزاد صداوسیما مرکز یزد به میزبانی شهرستان تفت و با حضور "احمد پهلوانیان" مدیرکل صداوسیما مرکز یزد، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان"،"سید روح‌الله میرخلیلی" و "احسان سعادتمند" بخشداران شهرستان،"حجت‌الاسلام محمدجواد صداقت کشفی" قائم‌مقام صداوسیما مرکز یزد و جمعی از مسئولان و خبرنگاران آزاد صداوسیما به‌منظور هم‌اندیشی در راستای فعالیت برای برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
"احمد پهلوانیان" هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی برای پوشش خبری رویدادهای پیرامون برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد بیان نمود.
مدیرکل صداوسیما مرکز یزد خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد خبرنگاران صداوسیما در ایام برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هیچ‌گونه فعالیت در راستای تبلیغ از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نداشته باشند.
"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست هم‌اندیشی به معرفی مختصری از شهرستان تفت پرداخت و از فعالیت دوازده خبرنگار آزاد صداوسیما در نقاط مختلف شهرستان در راستای معرفی دستاوردهای دولت در مناطق مختلف شهرستان تقدیر کرد.
فرماندار تفت خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در کنار ما بوده و جدا از مسئولین نیستند، بنابراین نگرش و نگاه تیز آنان، قابلیت خوبی برای بررسی نواقص بوده تا ما بتوانیم در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.
نوکار بیان داشت: رسانه نقش بی‌بدیلی در انتقال صحیح موضوع و آماده‌سازی افکار عمومی در جهت چگونگی برخورد صحیح با موضوعات و در مواقع بحران بر عهده‌دارند که باید به این رسالت خطیر خود بپردازند.
فرماندار شهرستان تفت در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش صداوسیما را در ایجاد برگزاری انتخاباتی پر از شورونشاط و فراهم کردن زمینه حضور مردم در این انتخابات را بسیار مهم دانست.