در اولین روز کاری؛

نشست هم اندیشی سرپرست فرمانداری تفت با معاونین و بخشداران

در اولین روز کاری سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در نشستی با حضور معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان حضور یافت و به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل ومشکلات و برنامه های توسعه ای شهرستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری این شهرستان در اولین روز کاری در نشستی با حضور "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ، "محمد جواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت ، "سید روح الله میرخلیلی" بخشدار نیر و "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات حضور یافت.

در این نشست معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان به بیان مسائل و مشکلات و برنامه های پیش روی شهرستان در حوزه های مختلف پرداختند و پیگیری و برنامه ریزی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت را در راستای رفع مسائل و مشکلات و اجرایی شدن برنامه های پیش روی شهرستان خواستار شدند.

"محمد دهشیری" نیز در این نشست اظهار داشت: امیدواریم با دعای خیر مردم و با تلاش معاونین فرمانداری ، بخشداران و کارکنان فرمانداری ها و بخشداری ها و مسئولان ، مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف شهرستان اقدامات خوبی در راستای توسعه متوازن شهرستان صورت گیرد و مردم از عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان رضایت داشته باشند.