نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی تفت

فرماندار شهرستان تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت و کارشناسان فرمانداری با حضور در روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی تفت از پروژه‌های عمرانی این روستاها بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار"فرماندار با "ناصر دهقانی تفتی"همراهی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت و کارشناسان فرمانداری با حضور در روستاهای فاقد دهیاری بخش مرکزی تفت از پروژه‌های عمرانی صورت گرفته و در دست اجرا در این روستاها بازدید و بر اجرای دقیق پروژه‌ها تأکید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه هدف از این بازدید را نظارت بر پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در روستاهای فاقد دهیاری بیان نمود و افزود: بر اساس قانون منابع اعتباری ارزش‌افزوده علاوه بر روستاهای دارای دهیاری به روستاهای فاقد دهیاری نیز تعلق می‌گیرد و این اعتبار در اختیار فرمانداری و بخشداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی در این روستاها قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و اولویت‌بندی پروژه‌های درخواستی، اجرای پروژه‌های مورد درخواست بعد از تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اجرایی می‌شود که در این بازدید شاهد اجرایی شدن پروژه‌های مصوب این کمیته هستیم.

فرماندار تفت ادامه داد: در این بازدیدها همچنین میزان ضرورت و اولویت‌بندی پروژه‌های پیشنهادی در روستاهای فاقد دهیاری قبل از اجرا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و سعی می‌شود از مشارکت دستگاه‌های اجرایی به‌منظور افزایش کمیت و کیفیت پروژه‌ها حداکثر استفاده صورت گیرد.

نوکار تصریح نمود: در جلسات متعدد با حضور بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر نظارت حین اجرای پروژه‌ها تأکید شده تا در این شرایط سختی که دولت با کمبود منابع مالی روبرو است از اعتبارات تخصیص‌یافته به نحو مناسب به‌منظور رفع مشکلات مردم استفاده شود.