نظارت سرپرست فرمانداری تفت بر توزیع کالاهای تنظیم بازار

سرپرست فرمانداری تفت با همراهی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط از تعدادی واحد صنفی در شهر تفت بازدید و روند توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهرستان را رصد نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و "محمد جعفری"مدیر جهاد کشاورزی و "سید محمد هاتفی" رئیس اداره تعزیرات حکومتی از تعدادی واحد صنفی در شهر تفت بازدید و روند توزیع کالاهای تنظیم بازار در شهرستان را رصد نمود.

سرپرست فرمانداری تفت در حاشیه این بازدید بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کالاهای تنظیم بازار در سطح شهرستان در حال توزیع است و تداوم نظارت بر این توزیع توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صورت خواهد گرفت.

دهشیری افزود: جلسات کارگروه امنیت غذایی شهرستان تفت با محوریت جهاد کشاورزی و با حضور سایر ادارات این کارگروه به‌طور منظم در حال برگزاری است و در این جلسات بر توزیع منظم کالاهای تنظیم بازار در نقاط شهری و روستایی شهرستان برای دسترسی آسان مردم به این کالاها تأکید شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید نیز جلساتی برگزارشده و هم‌زمان با توزیع آن در استان؛ در شهرستان تفت نیز در میوه‌فروشی‌های داوطلب در نقاط شهری و روستایی توزیع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تفت خاطرنشان کرد: برای سهولت تهیه نان توسط مردم شهرستان ، تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها و پیگیری برای تخصیص آرد موردنیاز نانوایی‌ها در دستور کار قرارگرفته و سعی شده با برگزاری هفتگی جلسات کارگروه آرد و نان؛ وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح نقاط شهری و روستایی رصد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شود.