فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

نظارت مستمر بر وضعیت بازار در شهرستان

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت در جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در این شهرستان گفت: با نظارت مستمر بر فعالیت بازار از تخلف‌های احتمالی جلوگیری و آرامش حاکم شده بر بازار پایدار خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها که به‌صورت روزانه در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود بیان داشت: جلسات این کارگروه تا اطلاع بعدی همچنان به‌صورت روزانه برگزار خواهد شد و نظارت بر فعالیت بازار نیز ادامه خواهد داشت تا آرامش حاکم شده بر بازار پایدار بماند.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد:با رصد صورت گرفته توسط دستگاه های ذی ربط ، وضعیت کالاهای اساسی در فروشگاه‌های منتخب در نقاط شهری و روستایی شهرستان مناسب گزارش‌شده است.

دهشیری خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل جدید کارگروه آرد و نان بازرسی از فعالیت نانوایی‌ها تشدید شده و تحویل سهمیه آرد به نانوایی‌ها منوط به داشتن کارتکس و تکمیل آن شده است و نتایج بازرسی‌ها نشان از وضعیت بهتر فعالیت نانوایی‌ها نسبت به چند مدت گذشته است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: آرد همه نانوایی‌ها در نقاط شهری و روستایی تأمین‌شده و مشکلی از کمبود آرد در حال حاضر در نانوایی‌ها وجود ندارد و تعطیلی به بهانه کمبود آرد پذیرفته نیست و با برخورد دستگاه‌های ذی‌ربط روبرو خواهد شد.

​​​​​​​