فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست مشاوران بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: امروزه بانوان به‌عنوان رکن اصلی خانواده نقش مؤثری در رشد و پیشرفت و بالندگی کشور اسلامی را دارا هستند و بانوان در ایران اسلامی در تمامی مقاطع تاریخی درصحنه حضورداشته و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند.

فرماندار تفت افزود: مشارکت بانوان در همه فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که بانوان در تمامی عرصه‌ها نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری دارند.

نوکار تصریح نمود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای انقلاب هر جا که مردم درصحنه حضورداشته و مشارکت نموده‌اند فشار های دشمنان کاهش‌یافته و نقشه‌های آنان نقش بر آب‌شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری خواهیم بود و این رویداد مهم پشتوانه‌ی محکمی برای نظام به‌منظور شکست نقشه‌های دشمنان خواهد شد.

فرماندار تفت نقش بانوان در حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: امیدواریم مشاوران بانوان ادارات و دستگاه اجرایی از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت نمایند و هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد نقشه‌های دشمنان بی‌اثرتر خواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بیان داشت: با توجه به تحرکات همه‌جانبه دشمن برای ناامید کردن جامعه در انتخابات پیش رو، تمامی برنامه‌ریزی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی، شفاف، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان تفت بر حق‌الناس بودن رأی مردم تأکید کرد و گفت: تلاش تمام مجریان انتخابات این است که اجرای قانون موردتوجه جدی قرار گیرد و در امانت‌داری و صیانت از رأی مردم نهایت اهتمام لازم صورت گیرد.