به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار ، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ، "محمدصادق مهدیان" مدیر آموزش‌وپرورش تفت و "سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت  اسلامی دبیرستان دوره دوم دخترانه کوکبیه تفت به‌صورت نمادین نواخته شد.

در حاشیه این آئین، فرماندار شهرستان تفت با اشاره به نقش حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های جمهوری اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است. وی صبر و مقاومت مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی را ستود و افزود؛ مردمی بودن مسئولان نظام رمز و راز این پیروزی‌ها در مقابله با دشمنان بوده است.

"علیرضا نوکار" با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در پای صندوق‌های اخذ رأی می‌تواند به تقویت ریشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کند و امیدواریم در روز دوم اسفندماه شاهد مشارکت دانش آموزان رأی اولی در این انتخابات باشیم.