فرماندار شهرستان تفت:

هفته دولت آینه‌ی تمام نمای خدمات یک‌ساله دولت است

"محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری دهستان نصرآباد که به‌منظور معرفی امام‌جمعه جدید این دهستان برگزار شد؛ بیان داشت: دولت در طول سال در حال خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات است و هفته دولت فرصتی برای تبلور خدمات صورت گرفته در طول یک سال گذشته است.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت "محمد دهشیری" در جلسه شورای اداری دهستان نصرآباد که به‌منظور معرفی امام‌جمعه جدید این دهستان برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت افزود: سال گذشته شاهد استقرار دولت سیزدهم بوده‌ایم در مدت سپری شده از دولت جدید خدمات و اقدامات بزرگی توسط دولت در کشور صورت گرفته که هفته دولت آینه‌ای برای تبلور خدمات انجام شده است.

فرماندار تفت به 16 عنوان برنامه پیش‌بینی‌شده در هفته دولت در سطح شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در شهرستان است.

دهشیری تصریح نمود: بیش از 50 پروژه بزرگ و بیش از 70 پروژه کوچک در مناطق شهری و روستایی شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم از فواید این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

همچنین آغاز عملیات عمرانی دو پروژه بزرگ شهرک غذا و دارو و تقاطع غیر هم‌سطح تفت از پروژه های بزرگی است که در این هفته آغاز خواهد شد.

دهشیری در ادامه به مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه دهستان نصرآباد اشاره و بیان داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در رأس آن نایب امام زمان (عج) قرارگرفته و نمایندگی از ایشان در شهرها و روستاهای کشور نیز حضور دارند.

فرماندار شهرستان تفت گفت: در شهرستان تفت در 6 منطقه نماز جمعه اقامه می‌شود و 6 امام‌جمعه در این مناطق به راهبری و هدایت جامعه می‌پردازند.

"محمد دهشیری" ادامه داد: ائمه جمعه در مناطق مختلف شهرستان محور وحدت، عمران و آبادانی هستند و مناطقی که از حضور این عزیزان بهره‌مند هستند مسائل و مشکلات موجود به‌خوبی پیگیری و رفع می‌شود.

وی افزود: ائمه جمعه در مناطق مختلف شهرستان محور وحدت هستند و به‌عنوان راهنمایان و هادیان جامعه در حال تلاش برای رفع مشکلات موجود هستند و مردم شریف شهرستان نیز از فیض وجودی این عزیزان در این مناطق بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول به همراهی ائمه جمعه با مسئولان دولت سیزدهم در یک سال گذشته اشاره و عنوان داشت: ائمه جمعه بازوان توانمند دولت در یک سال گذشته بوده‌اند و همراه با مسئولان در راستای رشد و پیشرفت مناطق شهری و روستایی این شهرستان گام برداشته‌اند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

در این جلسه که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شد از تلاش‌های "حجت‌الاسلام مهدی قانعی" تقدیر و "حجت‌الاسلام محمدعلی مدرس وامق" به‌عنوان امام‌جمعه جدید دهستان نصرآباد شهرستان تفت معرفی شد.

حضور در امام‌زاده سید ابوالقاسم روستای نصرآباد و زیارت آن، ادای احترام به شهدای آرمیده در گلزار شهدای روستای نصرآباد و حضور در میعادگاه نماز عبادی، سیاسی جمعه در مسجد جامع نصرآباد از دیگر برنامه های حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این روستا بود.