فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" علیرضا نوکار" در نشست های روزانه ویدئوکنفرانسی خود با تعدادی از مدیران ادارات، رئیس بیمارستان شهید بهشتی و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان همراه و یاور مدیران در راستای رفع مشکلات برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس بوده اند.
فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با گسترش ویروس کرونا ضروری است نیازهای بیمارستان شهید بهشتی تفت تا حد امکان مرتفع و امکان اضافه نمودن تخت های بیشتر برای بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا مهیا گردد.
نوکار خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و برای تامین دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی علاوه بر منابع دولتی نیازمند همیاری مدیران واحدهای صنعتی ، تولیدی و خیران شهرستان تفت هستیم تا در آینده نزدیک با تامین منابع اعتباری دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید بهشتی نصب و راه اندازی گردد.
در این نشست "سید محمود واعظ پور" سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و "سید نادر مصطفوی" رئیس بیمارستان شهید بهشتی تفت گزارشی از کمبودهای واحدهای بهداشت و درمان را ارائه و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نیز برنامه‌های خود برای کمک به تجهیز بیمارستان شهید بهشتی تفت بیان نمودند.