سرپرست فرمانداری تفت:

همدلی بین اعضای شوراهای اسلامی و مدیران دولتی رمز پیشرفت شهرستان

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهرستان گفت: اعضاهای شورای اسلامی بارأی مستقیم مردم و مجموعه مدیریتی و مدیران دولتی به‌طور غیرمستقیم بارأی مردم در حال فعالیت هستند و همه باید با تلاش و همدلی در راستای توسعه شهرستان گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت گفت: اعضای شوراهای اسلامی مناطق مختلف شهرستان بارأی مستقیم مردم و مجموعه مدیریتی و مدیران دستگاه‌های دولتی نیز به‌طور غیرمستقیم بارأی مردم در حال تلاش هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان داشت: همدلی بین اعضای شوراهای اسلامی و کارگزاران دولتی که هر دو نماینده مردم هستند ؛ توسعه شهرستان را در پی دارد و امیدواریم در این دوره با همکاری و همدلی بین مجموعه مدیران دولتی شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی گام‌های بلندی درراه توسعه شهرستان برداشته شود.

وی ادامه داد: همدلی بین اعضای شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی و شورای شهرستان و مجموعه مدیریتی و سایر مدیران دولتی رمز توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد بود و تلاش ما باید به سمت استمرار این همدلی و همکاری باشد.

دهشیری افزود: مطالبات و مشکلات زیادی در شهرستان وجود دارد و باید سعی کنیم در دوره فعالیت خود درراه رفع بخشی از این مطالبات و مشکلات تلاش کنیم.

"محمد دهشیری" تصریح کرد: جزیره‌ای کار کردن منجر به توسعه شهرستان نخواهد باشد و باید با همفکری از منابع محدود اعتباری شهرستان در راستای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان استفاده کنیم تا بخش زیادی از مردم از منافع این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: در دوره جدید مدیریتی شهرستان رویکرد تعاملی و استفاده از نظرات و راهکارهای علمی اعضای شوراهای اسلامی مناطق مختلف و نخبگان در دستور کار قرار دارد تا در این دوره، توسعه شهرستان سرعت بیشتری به خود بگیرد و مردم پس از پایان دوران فعالیت از این دوره به نیکی یاد کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خاطرنشان کرد: مردم به فعالیت دولت سیزدهم امید دارند و تمام تلاش دولت تاکنون در راستای رفع مشکلات مردم بوده است و بسیاری از نتایج اقدامات دولت در آینده برای مردم ملموس خواهد شد.

دهشیری گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم در راستای رفع مشکلات مردم است و مسئولان دولتی عزم جدی برای رفع مشکلات دارند و دولت عملکرد مناسبی تاکنون از خود جای گذاشته است.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت به بیان مسائل و مشکلات مناطق مختلف شهرستان پرداختند و ادامه همکاری و تعامل بین مجموعه مدیریتی شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی را خواستار شدند.