رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت:

همکاری بیش از 2300 نفر برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفت

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت گفت: بیش از 2300 نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه در مناطق شهری و روستایی شهرستان تفت مشارکت دارند.

 به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "حمیدرضا فلاح تفتی" از مشارکت بیش از 2300 نفر در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تفت خبر داد و افزود: 67 شعب اخذ رأی به‌طور ثابت و سیار برای مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان تفت پیش‌بینی‌شده است.

 وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی شعب اخذ رأی، نمایندگان فرماندار و کاربران دستگاه احراز هویت در حال برگزاری است.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت تصریح کرد: همه امکانات موردنیاز از آموزش، تجهیزات خودرویی، دستگاه‌های کامپیوتری، وسایل پشتیبانی تا زیرساخت‌های موردنیاز استراحت عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تفت برای این انتخابات فراهم‌شده است.

فلاح تفتی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری در روز هشتم تیرماه پای صندوق‌های اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات ما را به فتح قله‌ها نزدیک می‌کند و حضور حداکثری در انتخابات باعث تقویت قدرت ملی و همچنین ایجاد امنیت ملی می‌شود و بر اقتدار نظام در جوامع بین‌المللی خواهد افزود.