به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ،"علی احمدیان" در این پیام آورده است:نام و ياد شهيدان والا مقام "رجايي" و " باهنر" در ابتدای شهریور ماه می درخشد و از اینرو به نام هفته دولت نامگذاري شده و یادآور فداکاری‏های این فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کنندگان خدمتگزاری صادقانه و مخلصانه است.

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت كه اين وحدت سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكو است كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند براي ساختن ايران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت، روز چهارم شهريور ماه كه به پاس تجليل از زحمات كارمندان عزيز به نام روز كارمند نام گذاري شده را نیز به تمامي كاركنان پرتلاش تبريك عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشكر و قدر داني مي نمايم.

امید آنکه در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، شاهد توفیق روزافزون همه خدمتگزاران به ملت، در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) و در راستای تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید و اعتلای نام ایران اسلامی بر قله های رفیع اقتدار و پیشرفت و سعادت باشیم.