به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" به مناسبت روز معلم آمده است:

دوازدهم اردیبهشت‌ماه روز معلم، تداعی‌گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است. این روز مبارک، روز ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت سنت حسنه تعلیم و تعلم و روز تجلیل از جلوه‌های عشق، ایثار و فداکاری معلمین در عرصه‌های علم و دانش است؛ بی‌تردید پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات انسان‌های وارسته و با اخلاصی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌نمایند.

از سال گذشته با شیوع ویروس منحوس کرونا، حوزه آموزش نیز همانند سایر بخش‌ها، تحت تأثیر همه‌گیری این بیماری قرار گرفت، اما باهمت مدافعان عرصه تعلیم و تربیت این دوران سخت، باوجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی، کار آموزش و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان را متوقف نکرده و با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، چراغ تعلیم و تربیت را همچنان روشن نگه‌داشته‌اند.

این‌جانب مراتب قدردانی خود را به مناسبت فرارسیدن روز پاسداشت مقام شامخ معلم تقدیم معلمان فرهیخته و اساتید گران‌مایه‌ سرزمینمان به‌ویژه شهرستان تفت می‌نمایم که صادقانه و خالصانه، با عشق، تعهد و تلاش وافر در این روزهای سخت و رنج‌آلود شمع وجود خویش را به امید آینده‌ای روشن، فروزان‌تر از گذشته نگه داشتند تا زنگار نادانی را از رخسار میهن عزیزمان بزدایند.

سعادت، سلامت، بهروزی و توفیق روزافزونتان را از پیشگاه خداوند منان، مسألت می‌نمایم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت