پيام تبريك فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز معلم

هم‌زمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، "محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت با ارسال پیامی فرارسیدن روز معلم را به‌تمامی مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "محمد دهشیری" به مناسبت روز معلم آمده است:

معلمی شغل انبیا است و معلمان سفیران هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که مشعل پیامبری و مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت را به دست گرفته و برای نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی باهمتی مضاعف، اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ همواره در تلاش‌اند تا زمینه رشد و بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه را در تمامی سطوح فراهم نمایند.

معلم این معمار فرهنگی جامعه و  آگاهی‌بخش و روشن‌کننده‌ی آینده‌ی هر کشوری است. جامعه فرهنگی ما باوجود همه‌ی مشکلات موجود، با‌ عشق و امیدواری به آینده ایران‌ عزیز و فرزندان‌ برومندش، با شوق و ایمان نسل‌ جدید را پرورش می‌دهد.

بی‌تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم‌آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاس گذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

این‌جانب خرسندم که به‌عنوان یک فرهنگی ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم به‌تمامی آموزگاران، دبیران، مربیان، مدیران و جامعه فرهنگیان شهرستان تفت و قدردانی صمیمانه از مسئولیت‌پذیری، سخت‌کوشی، خلاقیت و مهرورزی یکایک عزیزان، امید آن دارم که در پرتو مجاهدت‌های متعهدانه دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم در بالندگی و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی نهاد آموزش‌وپرورش، شاهد رشد و توسعه روزافزون شهرستان تفت در ابعاد مختلف باشیم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت