به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، متن پیام "علیرضا نوکار" بدین شرح است:

بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به‌سوی خدای بزرگ یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و نوروز از باارزش‌ترین میراث معنوی ایرانیان، پیام‌آور مهر، صفا، صلح، دوستی و هدیه تمدن و فرهنگ مردم ایران‌زمین به جهانیان است.

این‌جانب با گرامیداشت سالروز شهادت باب‌الحوایج حضرت امام موسی کاظم (ع) فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت که مطلع آن مزین به مبعث پیام‌آور رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) است را به مردم شریف؛ مؤمن؛ متعهد و شهیدپرور شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، از خداوند سبحان سالی سرشار از موفقیت؛ پیروزی و سربلند را برای هم‌وطنان بزرگوار به‌ویژه مردم عزیز شهرستان تفت خواستارم.

گرچه شیوع بیماری کرونا در روزهای پایانی سال، کام مردم عزیزمان را تلخ نمود اما امیدواریم به حول و قوه الهی در سال جدید با تداوم همراهی و همدلی مردم عزیز و تلاش جامعه پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی از این بحران نیز با سربلندی عبور نماییم.

 امیداست در سال جدید با همکاری مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گام‌های مفید و ارزشمندی را به منظور توسعه همه‌جانبه شهرستان برداریم.