به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه، احسان سعادتمند ، به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت خبرنگار، پیامی منتشر کرد.در این پیام آمده است:

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یادآور حماسه های فرزندان دلیر این آب و خاک است. دلیرمردان و شیرزنانی که با نقش آفرینی ماندگار در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و … همواره برای ایران و ایرانی غرور و سربلندی را به ارمغان آورده اند.

هفدهم مرداد ماه نیز که به مناسبت سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است , فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از زحمات کسانی که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته اند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ، فرا رسیدن این روز شکوهمند ,روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران فهیم و پرتلاش بخش و همه زحمتکشان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.