به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه؛ " احسان سعادتمند " بخشدار با صدور پيامي، سالروز آغاز بازگشت غرورآفرين آزادگان به میهن را به عموم مردم شریف ايران و به خصوص آزادگان سرافراز و شهید پرور بخش گاریزات و کهدوئیه تبریک گفت.

متن پیام:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

26 مردادماه يادآور بازگشت غرورآفرين عزيزان آزاده ‏اى است که پس از تحمل سالها شکنجه و دورى از عزيزان خويش، به وطن بازگشتند و مهر پايان بر سالها چشم انتظاري زدند. در اين روز، شکيبايى مادران، پدران، همسران ، فرزندان وخانواده اين آزادمردان به‏ بارنشست وشوق ديداربا تحقق وعده الهى «و بشر الصابرين»ميسر شد.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

اینجانب سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی را به این عزیزان و خانواده های محترم شان و به ملت عزیز ایران به خصوص آزادگان سرافراز و شهید پرور بخش گاریزات و کهدوئیه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .