پیام تبریک سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به مناسبت هفته دفاع مقدس

"علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای والامقام و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علی دهقان نیری" در این پیام آورده است:

 دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی و هنگامه اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از شریعت اسلام و آب و خاک میهن عزیزمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنان، جاودانه شد.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشأن(ره) حماسه ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، بالاخص خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثار گران سرافراز، پیشکسوتان، بسیجیان و نیروهای مسلح دلاور و مردم شریف شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت می نمایم.

علی دهقان نیری-سرپرست فرمانداری شهرستان تفت