به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
بسمه‌تعالی
روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک‌اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.
خبرنگاران، چشمان ناظر مردم بر شئون مختلف حاکمیت و دولتمردان و راوی واقعیت‌ها برای جامعه هستند. تعهد، تخصص و تعصب بر صیانت از منافع مردم ازجمله ملزوماتی است که می‌تواند حرفه خبرنگاری و فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را در پیشبرد اهداف کشور و صیانت از منافع ملی به یک فعالیت اثربخش و یاری‌رسان حاکمیت بدل نموده و نور امید و آگاهی بر جامعه بتاباند.
جامعه آگاه در بستر رسانه‌های مسئولیت‌پذیر شکل می‌گیرد و رسانه‌هایی این‌گونه اند که خبرنگارانی متعهد به جامعه و اخلاق اجتماعی و متخصص در حرفه خوددارند. بدون شک، حضور خبرنگاران در عرصه‌های مختلف اجتماع و انعکاس صادقانه اخبار و ارائه تحلیل منصفانه از موضوعات مختلف، نقش بسزایی در ارتقا سطح آگاهی آحاد جامعه و تقویت روحیه مطالبه گری آنان دارد.
فرارسیدن هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، "روز خبرنگار" نامیده شده است را به‌تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی در شهرستان تفت که با قلم خود زمینه‌های تنویر افکار عمومی جامعه و توسعه پایدار اجتماعی را رقم می‌زنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق بیش‌ازپیش این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
علیرضا نوکار
فرماندار شهرستان تفت