به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

در جمهوري اسلامي ايران شوراها به‌عنوان باشکوه‌ترین نماد مردم‌سالاری ديني، مظهر تبلور اراده و اندیشه‌ی شهروندان در امر مشارکت‌های مردمی است و كارنامه شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها شامل فهرست بی‌شماری از خدمات ارزشمند در عرصه‌ی مديريت شهري و روستایی بوده كه نشان‌دهنده فراهم شدن بستري مناسب براي ايجاد روحيه همدلي، همبستگي، تعاون و كار جمعي و تلاش دلسوزانه و تأمین خواسته‌های مردم با استفاده از توان خودشان در اداره امور است.

 بی‌شک براي شوراها هيچ هدفي مقدس‌تر از خدمت صادقانه، متعهدانه و بی‌منت به مردم در حوزه‌ی انتخابيه مربوطه نیست و اين بهترين پاسخ به اعتماد مردم و حضور ارزنده‌ آنان در پاي صندوق‌های رأی است.

این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا، از زحمات و خدمات ارزنده و گران‌قدر اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای تابعه شهرستان تفت، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیدوارم با حضور باشکوه و پرشور مردم شریف شهرستان تفت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه و انتخاب اعضایی کاردان و بادانش برای شوراهای مناطق شهری و روستایی پیشرفت و توسعه سرعت بیشتری به خود بگیرد و آینده‌ای درخشان برای شهرستان تفت رقم خورد.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت