پیام تبریک فرماندار شهرستان تفت به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به‌تمامی تلاشگران عرصه جهاد و تولید تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در پیام "محمد دهشیری" به مناسبت روز جهانی کار و کارگر آمده است:

یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت‌کش، پرتوان و تلاش‌گر که باهمت والای خود چرخ صنعت و تولید را به گردش درمی‌آورند و کار را عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ایران عزیز مؤثر می‌دانند تجلیل و قدردانی گردد.

 کارگران عزیز به‌عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون‌زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.

این‌جانب ضمن تقدیر از تمامی کارگران متعهد و سخت‌کوش شهرستان تفت و ارج نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور؛ روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" نام‌گذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرزوبوم باشیم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت​​​​​​​