پیام تسلیت فرماندار تفت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

فرماندار شهرستان تفت در پیامی سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در این پیام آورده است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ‌مردی از تبار صالحان است که با تکیه‌بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

 بی‌تردید هر برگ از کتاب زندگی امام (ره) برای ما و آیندگان درس انسانیت، مجاهدت، ایمان، شجاعت، پرهیزکاری و پارسایی دارد و نگین درخشان تمامی این صفات برجسته، مردم‌داری و نوع‌دوستی امام (ره) بود که در طول زندگانی و تا فرازهایی از وصیت‌نامه، مورد تأکید ایشان بود.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین درراه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمر نشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.

این‌جانب با ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر قیام ۱۵ خرداد ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها مسألت دارم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت