پیام خداحافظی فرماندار سابق شهرستان تفت

"علیرضا نوکار" فرماندار سابق شهرستان تفت با صدور پیامی ضمن تشکر از تمامی آحاد جامعه، مسئولان و همکاران خود، از مردم شریف این شهرستان خداحافظی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

مسئولیت در فرمانداری شهرستان تفت و خدمت به مردم نجیب، شریف و عزیز آن توفیقی بود که خداوند تبارک‌وتعالی نصیب این حقیر کرد و از بابت همه نعم و فرصت‌های فراهم‌شده از یگانه هستی‌بخش سپاسگزارم.

پروردگار متعال بیش از همه شاهد است که در این مسئولیت خطیر محوله، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننموده و در همه حال با همراهی همکاران و مجموعه مدیران استان، شهرستان در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله فقط به خشنودی و رضای حضرت حق اندیشیده‌ام و به‌هرتقدیر در این مدت چنانچه کاری انجام‌گرفته چیزی جز ادای وظیفه و تکلیف نبوده است و امیدوارم مرضی رضای خداوند و مردم شریف این شهرستان قرارگرفته باشد.

اینک در پایان دوره خدمتم در شهرستان تفت از استاندار سابق و کنونی استان، نماینده سابق و کنونی مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران، روسای پرتلاش ادارات، نهادها، بانک‌ها و مؤسسات دولتی، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران شهرستان، اصحاب دلسوز مطبوعات و اهالی فعال رسانه، همه اقشار مختلف مردم شهرستان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همکاران عزیزم در فرمانداری و بخش‌های تابعه صمیمانه قدردانی نموده و ضمن طلب حلالیت و خداحافظی با خاطره‌ای خوش و تجربه‌ای شیرین، از درگاه ایزد منان، سلامتی، سعادت و بهروزی همه بزرگواران را مسألت دارم.

در پایان خدمت برادر ارجمندم جناب آقای "محمد دهشیری" تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون از درگاه خداوند متعال در مسیر اجرای مأموریت به‌عنوان سرپرست فرمانداری تفت را برای ایشان آرزومندم.

علیرضا نوکار