پیام دعوت فرماندار شهرستان تفت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

در آستانه روز قدس؛ فرماندار شهرستان تفت با صدور پيامي آحاد مختلف مردم را به شركت در راهپيمايي این روز در مناطق شهری و روستایی این شهرستان دعوت كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ متن پیام "محمد دهشیری"به شرح زیر است:

روز قدس، روز حيات اسلام، تجلي باشكوه همدلي و همبستگي جهاني در حمايت از فلسطين قهرمان و عرصه زيبا و باشكوهي از وحدت، بصيرت و دشمن‌شناسی مسلمانان است.

روزي كه خروش يكپارچه مسلمانان و آزادي خواهان جهان، لرزه بر پیكره صهيونيسم بین‌الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شريف و تحقق وعده و سنت الهی حكومت صالحان بر زمين را نويدي دوباره می‌دهد.

اين نام‌گذاری هوشمندانه به‌عنوان يادگار هميشه جاويد حضرت امام خميني (ره)، مسئله فلسطين را در يادها زنده نگه‌داشته و همه‌ساله خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم مظلوم فلسطين و جريان مقاومت جاري می‌سازد

ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ روزه‌داران عزیز در ماه ضیافت الهی، از مردم آگاه و بصیر شهرستان تفت دعوت می‌کنم، همگام با مردم انقلابی ایران اسلامی، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی، یک‌بار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و ملت آزاده‌ی فلسطین و انزجار خویش را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام نمایند و گامی دیگر در جهت آزادی قدس شریف بردارند.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت