پیام سرپرست فرمانداری تفت به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "محمد دهشیری" آمده است:

نیمه شعبان، طلوع خورشید فروزان مهدی (عج) در ظلمت تاریخ است. خورشیدی که پرتو انوارش جان‌ها را می‌نوازد و امید می‌آفریند؛ روزی که گل‌واژه‌های "انتظار"، "ظهور"، "حکومت جهانی" و "قسط و عدل" می‌شکفد و یادگار و عصاره همه پیامبران، قدم به عالم هستی می‌گذارد.

در نظام جمهوری اسلامی، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است که به‌حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست‌ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که امروزه آسایش، امنیت و آرامش  جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه همه‌جانبه کشور است را مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی هستیم.

این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت مهدی موعود (عج) به همگان به‌ویژه مردم عزیز شهرستان تفت، هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را نیز به این قشر امنیت آفرین تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال تعجيل در فرج مبارك آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مسئلت دارم.

محمد دهشیری

سرپرست فرمانداری تفت