به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

دهـه فجــر کلید گشاینده‌ی درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه " استقلال" و "آزادی" و "جمهوری اسلامی" را به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه درصحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم‌شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارك فجر فرصتي ارزشمند است تا دستاوردها و برکات عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي، خلاقانه و هنرمندانه، براي مردم تبیین و تشریح شود كه اين موضوع بايد در اولويت كاري دست‌اندرکاران و خدمتگزاران به مردم و انقلاب قرار گيرد.

 همچنين برنامه‌های گرامیداشت این ایام مبارک باید بتواند ارزش‌های والا و متعالي انقلاب اسلامي و نقش بی‌بدیل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر الهي توسط حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را به نسل جوان بشناساند.

این‌جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر از مردم شریف و شهیدپرور شهرستان تفت دعوت می‌کنم تا ضمن حضور گسترده در برنامه‌های این دهه و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت حداکثری داشته باشند، سربلندی روزافزون ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان تفت را از درگاه ایزد باری‌تعالی مسئلت می‌نمایم.