پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز ملی شوراها

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت با صدورپیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را به همه اعضای شوراهای اسلامی شهر ، روستا ، بخش و شهرستان تفت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در این پیام آورده است:

نهم اردیبهشت، یادآور یک رویداد تاریخی در راستای تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده‌ای بهتر بوده و واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و مشارکت آن‌ها در اداره امور کشور یکی از مهم‌ترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی است و نهم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس شوراهای اسلامی را بایست نقطه عطفی در تاریخ مشارکت و تعیین سرنوشت مردم در امور شهری و روستایی کشور قلمداد کرد.

بی‌تردید شوراهای اسلامی شهر و روستا با استفاده از خرد جمعی، ارتقا روحیه همکاری و جلب اعتماد و مشارکت عمومی می‌توانند دست در دست سایر مسئولان کشور در پیشبرد برنامه‌های توسعه گام‌های مؤثر و ماندگار در عرصه مدیریت شهری و روستایی داشته باشند.

این‌جانب سالروز تأسیس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همراهی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در راستای رفع مشکلات مردم ، اجرای سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی و تحقق شعار خدمت صادقانه تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گام‌های بلندی برداریم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت​​​​​​​