پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

"محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی بیست‌وشش مردادماه روز بازگشت آزادگان، این رادمردان دلیر و سرافراز به میهن عزیز اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در پیام "محمد دهشیری" آمده است:

بی‌تردید روز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن عزيز اسلامي، روزي عزيز و به يادماني در تاريخ درخشان ايران اسلامي است. يوسف تباراني كه در سايه عزتمندي و استقامت مثال‌زدنی خويش از تلخي اسارت، زلالي و شيريني آزادي را به ارمغان آوردند و در پرتو روحيه قوي و ايمان راسخشان، از خود نامي بلندآوازه در تاريخ ايثار و شهادت به يادگار گذاشتند.

پیام آزادگان، پیامی متعلق به همه نسل‌های تاريخ است، چراکه پيام و سيره آن‌ها، فرياد سربلندي و شكوهمندي ملتی است که برای تحقق استقلال و آزادی خویش و پاسداری از مرزوبوم مقدس ایران اسلامی و برپایی نظام مردم‌سالار دینی، عزیزترین فرزندان خود را تقدیم کرده و همچنان در برابر زیاده‌خواهی بدخواهان مردانه ایستاده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامي؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، نيز در توصيف مقام رفيع اين انسان‌های شريف و سرافراز فرموده‌اند: آزادگان ما هم كه لحظات دشوار اسارت در دست دشمن را با همه‏ وجود خود لمس كرده‏اند، هريك در رتبه‏ يك شهيد قرار دارند.

این‌جانب در پايان با گراميداشت بيست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان دلاور به ميهن عزيز اسلامي، موفقيت همه يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس را با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره) و در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت​​​​​​​