پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت گرامیداشت حماسه یوم‌الله نهم دی‌ماه

فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی، فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تقارن آن با هفته مقاومت و ایام چهارمین سالگرد شهادت اسطوره غیرت و بصیرت "شهید حاج قاسم سلیمانی "را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علی دهقان نیری" آمده است:

روح حاکم بر اصل انقلاب اسلامی مبنی بر حضور عظیمِ بی‌نظیر تاریخی ایرانیان در 22 بهمن 1357 دوباره در حماسه جاویدان 9 دی‌ماه 1388 بازتولید شد.

حماسه 9 دی به‌عنوان رویدادی بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و تجسم عینی‌ترین پیوند "جمهوریت" و "اسلامیت" نظام است.

خالق حماسه ماندگار 9 دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی، موفق شد با حضوری به هنگام درصحنه با بصیرت انقلابی، بزرگ‌ترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند، نهم دی یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است، حماسه‌ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به‌صورت خودجوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

ضمن گراميداشت ایام‌الله دهه بصيرت و تقارن آن با ایام هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت اسطوره غیرت و بصیرت "شهید حاج قاسم سلیمانی" به مقام شامخ شهدا و حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامي ادای احترام نموده و عزت، اقتدار و سربلندي روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرمان‌ها امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه ايزد منان مسألت دارم.  

علی دهقان نیری-فرماندار شهرستان تفت