پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار شهرستان تفت در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در پیام "محمد دهشیری" آمده است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

روابط عمومی ها بعنوان کانون انسجام بخشی میان مخاطبان درون و برون از سازمان رکن بنیادین همگرایی و هم افزایی جمعی و مهم ترین عنصر تحقق تعالی، اعتماد آفرینی و مسئولیت پذیری سازمان ها و نهادها بر مبنای اخلاق و اعتماد متقابل هستند.

از تمامی کارکنان حوزه روابط عمومی در شهرستان تفت انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی بتوانند با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به خصوص به نسل جوان کشور دراین حوزه پیش‌قدم باشند و دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان را به اطلاع مردم رسانند.

 اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد دهشیری

فرماندار شهرستان تفت