فرماندار شهرستان تفت:

پیگیری جدی برای تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان ویژه شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت گفت: در جلسات کارشناسی و با حضور مدیران استانی و شهرستانی پیشرفت اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد ویژه شهرستان تفت و سفر استاندار محترم به نقاط مختلف شهرستان تفت بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه بررسی پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ویژه شهرستان تفت و مصوبات سفر استاندار به دهستان دهشیر و بخش گاریزات گفت: یکی از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم انجام سفرهای استانی توسط ریاست محترم جمهور و بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک و تصویب اعتباراتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی برای رفع این مشکلات است.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: استاندار محترم یزد نیز در راستای برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی، سفر به مناطق مختلف استان برای بررسی مسائل و مشکلات را در دستور کار قرار داده و تاکنون با همراهی مدیران استانی در دو منطقه دهشیر و بخش گاریزات شهرستان حضور یافته که رهاورد این سفر مصوباتی در راستای رفع مشکلات این دو منطقه بوده است.

دهشیری ادامه داد: سعی داریم در جلسات کارشناسی با حضور مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی به رصد پیشرفت مصوبات سفر استانی ریاست محترم جمهور به استان یزد ویژه شهرستان تفت و مصوبات سفر استانی استاندار محترم به بخش‌های مختلف این شهرستان بپردازیم.

فرماندار تفت بیان داشت: از مدیران ادارات و دستگاه‌های شهرستان انتظار می‌رود با برقراری ارتباط مستمر با ادارات و دستگاه‌های استانی تخصیص اعتبارات مصوب شده در این سفرها را مطالبه نمایند تا مردم هر چه سریع‌تر طمع شیرین اجرایی شدن این مصوبات را بچشند.

در ادامه این جلسه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد ویژه شهرستان و هم‌چنین مصوبات سفر استاندار یزد به منطقه دهشیر و بخش گاریزات بررسی و پیشرفت عمرانی پروژه‌های مصوب مورد ارزیابی قرار گرفت.​​​​​​​