به‌منظور رصد وضعیت بازار؛

کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

در راستای بررسی و رصد وضعیت بازار جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بخشداران و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در این شهرستان گفت:با هماهنگی‌های صورت گرفته کالاهای تنظیم بازار باقیمت جدید در فروشگاه‌های نقاط شهری و روستایی شهرستان در حال توزیع است و مشکلی بابت کمبود کالا در بازار وجود ندارد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: نظارت بر روند فعالیت بازار به‌وسیله گشت‌های محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت تا خللی در عرضه کالا و خدمات به وجود نیاید.

دهشیری خاطرنشان کرد:با توجه به توزیع آرد یارانه‌ای بین نانوایی‌های شهرستان مشکلی از کمبود آرد در حال حاضر در شهرستان وجود ندارد و پیگیری برای تخصیص سهمیه فوق‌العاده آرد برای ایام پایانی هفته نیز در دستور کار قرار دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تصریح نمود: برخورد جدی و قانونی با اخلال گران نظم بازار در دستور کار قرار دارد و در روزهای گذشته پرونده 6 واحد صنفی نانوایی به تعزیرات حکومتی و پرونده 2 واحد دیگر نیز به دستگاه قضایی شهرستان توسط اداره‌های جهاد کشاورزی و صمت ارسال‌شده است.

فرماندار تفت تصریح نمود: ساعت فعالیت نانوایی‌ها در شهر تفت تا فردا توسط اتحادیه صنف نانوایان اطلاع‌رسانی خواهد شد و همین شیوه اطلاع‌رسانی پیرامون ساعت کار نانوایی‌های سایر نقاط نیز در دستور کار قرارگرفته و نانوایی‌ها موظف شده‌اند ساعت پخت نان را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

"محمدابراهیم اقبالی" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت نیز در این جلسه بیان داشت: اختلال در تأمین کالاهای اساسی مردم به‌ویژه نان که از اهمیت بالایی در سبد کالای خانوارها قرار دارد با برخورد جدی دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تفت تصریح نمود: دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان آمادگی دارد با دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای رسیدگی به پرونده‌های تخلف واحدهای صنفی همکاری نماید و پرونده‌های دو واحد متخلف نانوایی در شهر تفت نیز در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.