فرماندار بافق: خط‌مشي اصلي در روابط عمومی، اعتمادسازي است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق ضمن تبریک و گرامیداشت این روز، روابط‌عمومی را یک نوع مدیریت تعامل و تضمین جريان صحيح اطلاعات بين سازمان و جامعه مورد هدف بیان کرد و گفت: خط‌مشي اصلي در روابط عمومی، اعتمادسازي است.

دهقان گستره‌ي فعاليت روابط‌عمومی‌ در یک سازمان را بسيار وسيع برشمرد و تصریح کرد: تحقيق و بررسی، برنامه‌ريزي و اولویت‌بندی، برقراري ارتباط دوسويه بين مخاطبان سازمان و همکاران، انتقال انتقادات و پیشنهادات به مدیران و ارائه بازخورد به کارکنان، همکاری با رسانه‌ها و سایت‌های خبری، کنترل بحران‌های پیش‌آمده و ... از جمله وظایف روابط عمومی در یک سازمان می باشد.

ابوالقاسم دهقان، ذات فعالیت های روابط عمومی را حساس، سنگین و در عین حال ايجاد همدلي همراه با ارتباط مؤثر دوسویه عنوان کرد و گفت: فعالیت روابط عمومی محدود به تولید و انتشار اخبار و اطلاعات و انتقال آن به مخاطبان نمی شود.

وی با اشاره به عصر اطلاعات‌ و ارتباطات، اطلاع‌رسانی‌ را کار حرفه‌ای‌ روابط عمومی‌ دانست و بیان داشت: با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است، روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری، اطلاع مداری و به سمت ایده های نو گام بردارد.

فرماندار شهرستان بافق در پایان از پیگیریها، خدمات و تلاش های شبانه روزی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، سازمانها، شرکتها، معادن و سایر مراکز دولتی و خصوصی در شهرستان دارالشجاعه بافق بویژه همراهان همیشگی روابط عمومی ها یعنی اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و موفقیت این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.