استاندار یزد:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای قد می‌کشد که نظام آموزش و پرورش رشد کنند/ افتخار آفرینی امروز صنعتگران یزدی مرهون تلاش معلمان است/ 30سال صدرنشینی یزد در تعلیم و تربیت مرهون تلاش معلمان است

استاندار یزد در آیین تجلیل از مقام معلم، گفت: افتخارآفرینی‌های امروز صنعتگران و فعالین اقتصادی استان نیز محصول تلاش معلمین آن ها در گذشته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیین تجلیل از مقام معلم به میزبانی اتاق بازرگانی، فعالین اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان استان و با حضور استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه بزرگداشت مقام معلم از نظر شکلی و محتوایی، اظهار کرد:  تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمی به لحاظ محتوایی و نیز توجه بیشتر افراد جامعه در هر جایگاهی به مقام معلم به لحاظ شکلی از اهمیت فراوانی برخوردار است.  
 
وی با تاکید بر اینکه متوسط قد توسعه و پیشرفت در هر جامعه به هیچ عنوان از متوسط قد نظام تعلیم و تربیت آن بزرگتر نیست، یادآور شد: افتخارآفرینی‌های امروز صنعتگران و فعالین اقتصادی استان نیز محصول تلاش معلمین آن ها در گذشته است.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از ارکان اساسی هر جامعه‌‌ای است، گفت: شرایط فعلی آموزش و پرورش نشان دهنده وضعیت ۲۰ سال آینده ایران خواهد بود و پیشرفت و توسعه کشور به این مهم بستگی دارد.
 
استاندار یزد در پایان با قدردانی از تلاش های تمامی معلمان و پیشکسوتان جامعه فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ سال صدرنشینی استان یزد در نظام تعلیم و تربیت کشور مرهون زحمات معلمان است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات