مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت با حضور فرماندار و بخشداران شهرستان و اعضای این شورا در محل فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در حاشیه این نشست و در گفتگوی اختصاصی، ضمن آرزوی قبولی عزاداری همگان در ایام سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع)، تقارن این مناسبت را با هفته دفاع مقدس گرامی داشت و به روان پاک همه شهدای گرانقدار انقلاب اسلامی درود فرستاد.

فرماندار تفت در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش برجسته شوراهای اسلامی شهر و روستا در کمک به توسعه آبادانی شهرستان گفت: شوراهای اسلامی می توانند در کمک به تحقق منشور حقوق شهروندی نیز نقش مهم و حیاتی را بر عهده گیرند و بار مهمی را در این رابطه بر دوش کشند.

زارع شورای اسلامی شهرستان تفت را عصاره و برآیند شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ارزیابی کرد و گفت: این شورا می‌تواند در انتقال ایده ها و دیدگاههای اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تفت به استان و حتی کشور موثر باشند و نقش مهمی را دراین رابطه ایفا کنند.

فرماندار تفت همدلی و همفکری میان اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت را ضروری عنوان کرد و گفت: ارتباط نزدیک و تنگاتنگ اعضای شورای اسلامی شهرستان تفت، افق روشن و آینده درخشانی را در مسیر آبادانی همه شهرستان ترسیم کرده و فضای دوستی و صمیمیت میان اعضای این شورا، به سایر شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تعمیم خواهد یافت.

وی آگاهی کامل اعضای شورا بر توانمندی ها و قابلیت های شهرستان تفت و شناسایی و رصد مسائل و موانع پیشرفت هر منطقه را مهم دانست و اظهار داشت: شهرستان تفت، شهرستانی با برخورداری از مردمانی سختکوش و خونگرم و پتانسیل های عظیم برای پیشرفت در همه عرصه هاست و اعضای شورای اسلامی شهرستان نیز باید با هم افزایی توانمندی های هر منطقه از شهرستان، بال پرواز شهرستان به سمت قله های عزت و افتخار باشند.

فرماندار تفت در پایان برای اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان تفت آرزوی توفق و از خدمات و تلاشهای اعضای قدیم این شورا قدردانی کرد.

متذکر می شود بر اساس رای گیری صورت گرفته در این نشست، محمدحسین بهارستان به عنوان رییس، غلامرضا رکوعی نایب رییس، حمیدرضا آخوندی منشی و سیدمحسن شجاع الساداتی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان تفت انتخاب شدند.