به ریاست فرماندار یزد

ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت در یزد برگزار شد

 هماهنگی اجرای برنامه های بزرگداشت سوم خرداد(سالروز آزادسازی خرمشهر) و مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستور کارهای این جلسه بود

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی گفت: روحانیت همواره چراغ راه و هدایت جامعه بوده و در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیشرفت مردم در حوزه های مختلف نقش کلیدی ایفا کرده اند.

مدرسی با بیان اینکه امام راحل (ره) به عنوان پیشران و پرچم دار انقلاب اسلامی، از لحاظ فقهی، فکری، فرهنگی، سیاسی و جامعه شناسی مسلط بودند، اظهار داشت: ما وظیفه داریم این ارزش ها را زنده نگه داریم و هر کس در جایگاهی که هست، برای تکریم ملت ایران و ترویج این ارزش ها تلاش کند. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته برای بزرگداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت، افزود: "سال گذشته با هماهنگی های انجام شده و همکاری و همراهی بخش های خصوصی، عمومی و دولتی، خدمات خوبی ارائه شد.

مدرسی با تاکید بر مردمی بودن برنامه های بزرگداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: فرماندهان نواحی و بسیج ادارات، مدیران ادارات، دانشگاه ها و سایر شرکت ها به عنوان همکاران و اعضا کمیته اعزام دیده شوند و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی در پایان این جلسه گفت: هرچه سهم استان و بخصوص شهرستان یزد در این برنامه ها بیشتر باشد، از نظر معنوی و فرهنگی برای ما ارزشمندتر خواهد بود. در این جلسه همچنین مقرر شد کمیته های مختلف ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت تشکیل و برنامه های مربوط به هر کمیته نهایی شود./انتهای خبر