استاندار یزد در شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان مطرح کرد؛

حضور قدرتمند و قاطع مجموعه فراجا در عرصه های مختلف استان/ افزایش سرمایه اجتماعی مجموعه فراجا در استان طی سال‌های اخیر/ تامین امنیت پایدار در استان به واسطه اقدامات مجموعه فراجا/ سرمایه‌گذاری دشمن برای عدم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری/ لزوم هوشیاری و مدیریت دقیق مجموعه فراجا در انتخابات ۱۴۰۳

استاندار یزد با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن برای عدم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، نقشه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان یزد با حضور استاندار برگزار شد و در جریان آن وضعیت انتظامی استان در آستانه برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.
 
استاندار یزد در این نشست با قدردانی از تلاش های عوامل نیروی انتظامی در استان اظهار کرد: حضور قدرتمند و قاطع مجموعه فراجا در عرصه های مختلف کارگشا بوده و یکی از ستون های محکم امنیت استان بر بستر تلاش‌های این مجموعه بنا شده است.
 
مهران فاطمی با اشاره به افزایش تراز سرمایه اجتماعی مجموعه فراجا در استان طی سال‌های اخیر گفت: علی رغم تمامی مسائل و محدودیت های موجود طی سه سال دولت سیزدهم امنیت پایدار به عنوان زیربنای هر پیشرفتی به‌واسطه اقدامات مجموعه فراجا تامین شده است.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه نگاه تمامی کشورهای دنیا به انتخابات ریاست جمهوری ایران جلب شده است، تصریح کرد: کلیه مناظرات، نشست ها و میزگردهای انتخاباتی تحت رصد دقیق کشورهای دنیا قرار گرفته و دشمن برای عدم تحقق مشارکت حداکثری در این رویداد ملی سرمایه‌گذاری کرده است.  
 
وی در پایان حساسیت انتخابات ریاست جمهوری را بیش از انتخابات مجلس دانست و گفت: بر این اساس مجموعه نیروی انتظامی باید در ایام قبل، حین و بعد از انتخابات هشتم تیر هوشیاری و مدیریت دقیقی داشته باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات