آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه اختصاصی دیدار شیرکوه

در مراسمی با حضور امام‌جمعه ده بالا، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت جایگاه اختصاصی دیدار شیرکوه در منطقه ده بالا تفت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت جایگاه اختصاصی دیدار شیرکوه با حضور "حجت‌الاسلام سید جعفر میر جعفری" امام‌جمعه ده بالا، "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، "عبدالرضا انتظاری" مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، "یدالله جواد پور"مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی در منطقه ده بالا برگزار شد.

"سید جلیل میر محمدی" در این مراسم با اشاره به عملکرد دوران نمایندگی در منطقه دهستان شیرکوه خاطرنشان کرد: اجرای عملیات گازرسانی به دهستان شیرکوه، ساخت مرکز بهداشتی در روستای طزرجان، ساخت مرکز اورژانس در ده بالا، آغاز عملیات باند دوم جاده تفت دهستان شیرکوه ازجمله اقدامات صورت گرفته در این مدت است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به حضور جمعیت شناور در ایام هفته در دهستان شیرکوه وجود یک جایگاه سوخت در این منطقه در راستای خدمات‌دهی به مردم ضروری است.

میر محمدی ادامه داد: در راستای ساخت این جایگاه سوخت همکاری لازم با شرکت تعاونی شیرکوه صورت خواهد گرفت و در صورت نیاز به تسهیلات بانکی رایزنی لازم صورت خواهد پذیرفت.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم با اشاره به حضور جمعیت شناور در ایام پایانی هفته در دهستان شیرکوه تصریح نمود: شاهد حضور جمعیت شناور از مناطق مختلف استان در ایام پایانی هفته در دهستان شیرکوه هستیم در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه ارائه خدمات در دستور کار قرار دارد.

نوکار افزود: با توجه به درخواست شرکت تعاونی شیرکوه به‌منظور ساخت جایگاه سوخت در این منطقه پیگیری‌های لازم به‌منظور اخذ مجوز و سایر موارد صورت گرفت و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک شاهد بهره‌برداری از این جایگاه در راستای سهولت مردم ساکن این منطقه و گردشگران برای تهیه سوخت و سایر خدمات که در این طرح پیش‌بینی‌شده است باشیم.

ذکر این نکته ضروری است که ساخت جایگاه اختصاصی دیدار شیرکوه توسط شرکت تعاونی شیرکوه که بیش از 3000 عضو دارد آغازشده است و در این جایگاه بنزین و گازوئیل عرضه خواهد شد و در طرح پیش‌بینی‌شده ساخت فروشگاه و واحدهای خدماتی خودرویی نیزپیش‌بینی‌شده است.