به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در این مراسم با تبریک روز ملی فوریت‌های پزشکی و چهل و پنجمین سالگرد تأسیس اورژانس کشور عنوان کرد: با توجه به‌قرار داشتن یزد در شاهراه ارتباطی کشور، حجم کار اورژانس استان بالا بوده و این میزان از فعالیت و فداکاری جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

استاندار یزد با اشاره به شناخته شدن یزد به‌عنوان قطب سلامت کشور، گفت: این جایگاه با رفع چالش‌های موجود و بهبود زیرساخت‌ها تقویت می‌شود و باید موردتوجه دستگاه‌های مسئول باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم بالای سفرها به ییلاقات استان گفت: باید امکانات و اعتبارات بیشتری برای این‌گونه مناطق در نظر گرفته شود تا پاسخگوی مسائل و مشکلات این مناطق باشد.

طالبی با اشاره به خیری بودن پروژه و تقدیر از خیر طرح عنوان کرد: بسیاری از خدمات عمومی استان توسط خیرین صورت می‌گیرد که نشان از روح نوع‌دوستی یزدی‌ها دارد.

وی در انتها اظهار داشت: مسئولین باید حداکثر همکاری با خیرین برای اجرای پروژه‌های این‌چنینی را داشته باشند.

"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: فعالیت اورژانس‌های پیش بیمارستانی بعد از انقلاب رشد چشمگیری داشته است و هم‌اکنون در اکثر نقاط شهری و روستایی شاهد فعالیت این مراکز هستیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فعالیت خیر محترم در ساخت این پروژه بیان داشت: امیدواریم در بازه زمانی یک‌ساله شاهد ساخت و بهره‌برداری از این پروژه باشیم و همچنین با همکاری و مشارکت خیران محترم ، مرکز جامع سلامت و اورژانس پیش بیمارستانی روستای طزرجان نیز تکمیل و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن پروژه نیز باشیم.

گفتنی است در انتهای این برنامه ، سه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس شهرستان‌های اردکان، اشکذر و ابرکوه اضافه شد.

 همچنین پس‌ازاین برنامه‌ها، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد با همراهی "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت از ساختمان نیمه‌تمام مرکز جامع سلامت و اورژانس پیش بیمارستانی روستای طزرجان شهرستان تفت بازدید کرد.