هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "غلامعلی دهشیری" رئیس‌کل دادگستری استان یزد در آیین آغاز عملیات عمرانی طرح توسعه دادگستری این شهرستان گفت: در سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان یزد موضوع کمبود فضای دادگستری شهرستان تفت مطرح شد و سیزده میلیارد ریال برای طرح توسعه آن اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 23 سال از قدمت ساختمان دادگستری شهرستان تفت می‌گذرد، طرح توسعه آن به متراژ 650 متر برای افزودن 18 اتاق جدید عملیات عمرانی آن آغاز تا بهسازی این ساختمان بر اساس نیاز و تکریم ارباب‌رجوع انجام شود.

رئیس‌کل دادگستری استان به اجرای طرح تحول قضائی اشاره و استان یزد را در اجرای آن پیشتاز دانست و بیان داشت: طرح سند تحول قضائی بر روی دو محور اجرای عدالت و افزایش رضایت مردم از دستگاه قضایی و حاکمیت استوارشده است و امیدواریم با اجرای آن، اهداف پیش‌بینی‌شده این طرح محقق گردد.

دهشیری به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با فساد مالی واداری در دادگستری استان اشاره و تصریح نمود: در دستگاه قضایی استان اقدامات خوبی در راستای مقابله با فسادهای مالی واداری صورت گرفته است که در هفته‌های آتی این موضوع رسانه‌ای خواهد شد.

این مقام مسئول در این مراسم به موضوع زمین‌خواری در استان پرداخت و افزود: در ده‌ماهه ابتدای سال 99 حدود 3291 هکتار باارزش ریالی حدود شش‌صد و چهل میلیارد ریال در استان رفع تصرف‌شده است که نمونه این رفع تصرف در هفته گذشته در مناطق ییلاقی شهرستان تفت صورت گرفت.