فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: فرآیند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه تفت و میبد از چند ماه پیش با تشکیل ستاد انتخابات شهرستان و کمیته‌های پنج‌گانه ذیل این ستاد و تشکیل هیئت‌های اجرایی و بازرسی آغاز شد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: با برگزاری جلسات هیئت اجرایی صلاحیت داوطلبان بررسی و به هیئت نظارت اعلام و هم‌چنین در ادامه با برگزاری جلسات ستاد انتخابات شهرستان و هیئت اجرایی شعب اخذ رأی در شهرستان نیز معین شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در شهرستان تفت شصت‌وشش شعبه اخذ رأی ثابت و سیار و یک شعبه اقلیت‌های مذهبی در سه بخش مرکزی، نیر و گاریزات نسبت به اخذ رأی از واجد شرایط اقدام خواهند نمود.

وی در ادامه افزود: در بخش مرکزی چهل‌وسه شعبه شامل بیست‌ویک شعبه ثابت و بیست‌ودو شعبه سیار، در بخش نیر سیزده شعبه شامل چهار شعبه ثابت و نه شعبه سیار و در بخش گاریزات ده شعبه شامل سه شعبه ثابت و هفت شعبه سیار آماده اخذ رأی برای انتخاب نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی است.

نوکار بیان داشت: بیش از هزار نفر در سطح شهرستان تفت در فرآیند برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفندماه مشارکت خواهند داشت.

فرماندار تفت تصریح نمود: در حوزه انتخابیه تفت و میبد صلاحیت سی نفر از داوطلبان توسط هیئت نظارت شورای نگهبان تائید شده است و از ابتدای اعلام اسامی تاکنون پنج نفر از داوطلبان از ادامه فعالیت انصراف داده و تعداد داوطلبان به بیست‌وپنج نفر رسیده است.

نوکار واجدین شرایط در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت را سی هزار و شصت‌وهشت نفر عنوان نمود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده گردد.

فرماندار شهرستان تفت خواستار فعالیت رسانه‌های شهرستان برای دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات شد و بیان داشت: امیدواریم با همکاری رسانه ها و دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات بار دیگر نقشه‌های دشمنان این سرزمین که برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات از ماه ها پیش برنامه‌ریزی نموده‌اند نقش بر آب شود.

فرماندار تفت عنوان نمود: به مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تفت بر بی‌طرفی کامل در انتخابات و رعایت و اجرای قانون و مقررات توصیه و بر صیانت از آرای مردم نیز تأکید گردیده است.

نوکار از برخورد قانونی با تخلفات تبلیغاتی  انتخاباتی در شهرستان تفت خبر داد و گفت: از روز آغاز فرآیند تبلیغات داوطلبان سعی شده تخلفات تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان جمع‌آوری‌شده و گزارش آن نیز به ستاد انتخابات استان و هیئت بازرسی انتخابات ارسال‌شده است.

فرماندار تفت با اشاره به بیان مطالبی نادرست توسط بعضی از داوطلبان در مورد کمرنگ بودن خدمات دولت در برخی مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: داوطلبان در مواقع نیاز می‌توانند با استعلام از فرمانداری این شهرستان اطلاعات لازم در مورد پروژه‌های مختلف در مناطق مختلف شهری و روستایی به را دست آورند تا به دلیل ناآگاهی اطلاعات غلط به مردم ارائه ندهند تا دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف نادیده گرفته نشود.