با حضور وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار خواهد شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه آب‌رسانی روستایی شهرستان تفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به استان یزد وزیر محترم نیرو به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان تفت سفر خواهد کرد.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی شهرستان تفت هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه عصر روز یکشنبه با حضور وزیر محترم نیرو در روستای تاریخی اسلامیه برگزار خواهد شد.

نوکار افزود: در این مراسم که در فرهنگسرای مادر این روستا برگزار خواهد شد، عملیات اجرایی این پروژه با دستور ریاست محترم جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر محترم نیرو در این روستا آغاز خواهد شد.

فرماندار خاطرنشان کرد: حضور پرشور روستائیان شهرستان تفت در مراسم استقبال از ریاست محترم تقدیری شایسته از رئیس‌جمهور و هیئت همراه به دلیل شروع اجرای این پروژه بزرگ است که بااعتباری بالغ‌بر سیصد و پنجاه میلیارد تومان از فردا آغاز و در مدت‌زمان سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید و روستائیان شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.