فرماندار تفت خبر داد:

احداث پل عبور و مرور بر رودخانه های فصلی بخش مرکزی تفت

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی احداث پل و آب‌نما بر روی رودخانه‌های فصلی بخش مرکزی تفت گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی در هنگام جاری شدن سیلاب بر روی تعدادی از نقاط عبور و مرور بر روی رودخانه‌های فصلی پل و آب‌نما در حال احداث است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت با حضور در مناطق مختلف بخش مرکزی از عملیات عمرانی احداث پل و آب‌نما در محل عبور و مرور بر روی رودخانه‌های فصلی بازدید کرد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این بازدید گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی در هنگام جاری شدن سیلاب بر روی تعدادی از نقاط عبور و مرور بر روی رودخانه‌های فصلی پل و آب‌نما در حال احداث است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین پل در حال احداث پل ورودی روستای علی‌آباد است که این پروژه شامل بتن‌ریزی به میزان 1000 مترمکعب، عملیات خاک‌ریزی شامل 7000 مترمکعب و عملیات آسفالت‌ریزی 100 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: احداث پل بر روی رودخانه‌های فصلی مناطق حسین‌آباد نوابی ، دره سیر و بردستان سانیج نیز با استفاده از منابع اعتباری روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری اجرایی شده است تا در مواقع عبور سیلاب دررفت و آمد مردم خللی ایجاد نشود و از حوادث احتمالی جلوگیری شود.