رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت:

ادامه برگزاری دوره های آموزشی برای کاربران شعب اخذ رای در شهرستان تفت

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت از ادامه برگزاری دوره های آموزشی برای کاربران شعب اخذ رای در شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت،"حمیدرضا فلاح تفتی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از اواخر بهمن ماه برگزاری دوره های آموزشی برای کابران شعب اخذ رای و کاربران دستگاه احراز هویت در شهرستان تفت آغاز شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر قوانین انتخابات و لزوم آموزش بهتر و کاربردی تر برای اعضای شعب؛ برگزاری دوره های آموزشی در گروه های چند نفره در دستور کار قرار گرفت.

فلاح تفتی افزود: تاکنون جلسات متعدد آموزشی برای کاربران شعب در فرمانداری تفت و بخشداری های مستقل شهرستان تفت برگزار شده است و در هفته منتهی به یازدهم اسفندماه نیز همایشی جامع با حضور تمامی اعضای شعب در تفت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت بر لزوم مشارکت حداکثری درانتخابات تاکید کرد و گفت:مشارکت گسترده باعث تشکیل مجلسی قوی و از طرفی حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود است و دور نمای حضور گسترده در پای صندوق های رای موجب تقویت نظام و یاس و نا امیدی دشمن و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری می باشد.