فرماندار تفت تأکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در حاشیه نشست کمیسیون کارگری تفت با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در جهت تحقق جهش تولید اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد بستر مناسب کسب‌وکار، رفع موانع موجود و تسهیل در امر کارآفرینی، تقویت تولید و ایجاد اشتغال ازجمله اهداف مجموعه دولت در شهرستان تفت در راستای تحقق شعار سال به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در این جلسه کمیسیون کارگری نیز مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران آن واحدها به‌منظور افزایش رونق تولید و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جهش تولید نام‌گذاری شده است، بررسی شد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: برای ایجاد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه کشاورزی و دامداری ایجاد نمایشگاه و فروشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

نوکار به پیگیری اعضای کمیسیون کارگری این شهرستان برای پرداخت معوقات کارگری واحدهای تولیدی خبر داد و بیان داشت: در این جلسه مقرر شد اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مطالبات معوق واحدهای تولیدی و کارگاهی شهرستان را رصد و درصورتی‌که معوقات کارگری خارج از عرف معمول شده گزارش آن به‌منظور پیگیری لازم به این کمیسیون ارسال گردد.

 فرماندار تفت در پایان به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و کارگاهی شهرستان خبر داد و تصریح نمود: بازدیدهای مشترک نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره صمت به‌منظور بررسی پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر رعایت بهداشت در محیط کار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این واحدها تشدید خواهد شد و گزارش آن به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال خواهد شد.