به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در دفتر موسسه غیرانتفاعی عکاسان این شهرستان مجوز این موسسه را به مدیر و هیئت مؤسس آن تقدیم نمود.

"محمدجواد نعمتی" در بازدید از این موسسه بیان داشت:خوشبختانه در چندماهه گذشته با فعالیت‌های صورت گرفته شاهد فعالیت مؤسسات غیرانتفاعی و انجمن‌های مردم‌نهاد متعددی در شهرستان هستیم که در حوزه‌های مختلف شروع به کار نموده‌اند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد تصریح نمود: انجمن عکاسان شهرستان یکی از مؤسساتی که در چند ماه گذشته اقدام به تشکیل یک موسسه در زمینه عکاسی در شهرستان کرده و پس از گذراندن مراحل قانونی؛ مجوز این موسسه توسط فرمانداری صادر و امروز به مدیر و هیئت مؤسس آن اعطا شد.

نعمتی حوزه فعالیت این موسسه را زمینه مناسبی برای شناساندن شهرستان تفت به مردم سایر نقاط استان و ایران دانست و بیان داشت: این موسسه می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب شهرستان تفت را که از جاذبه‌های فراوان در حوزه‌های مختلف برخوردار است را به سایر ایرانیان و حتی مردم خارج از مرزهای کشور بشناساند.

موسسه غیرانتفاعی عکاسان شهرستان تفت در زمینه معرفی شهرستان به‌صورت عکس ، آموزش عکاسی ، برگزاری اردوهای عکاسی و برگزاری دوره‌های آموزشی فعالیت خود را در سطح شهرستان با شماره ثبتی 133 آغاز نموده است و دفتر این موسسه در شهر تفت دایر است.