با حضور استاندار یزد انجام شد:

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دهشیر

شصت و یکمین مجموعه زمین چمن مصنوعی استان یزد در مراسمی با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای دهشیر شهرستان تفت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "مهران فاطمی" استاندار یزد، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت،"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،"غلامعلی دهشیری" رئیس‌کل دادگستری استان،"مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری،"محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی زمین چمن مصنوعی دهستان دهشیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

استاندار یزد در این مراسم ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش گفت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان پروژه‌های عمرانی خوبی ازجمله زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط محروم استان اجراشده است.

"مهران فاطمی" خاطرنشان کرد: مسئله نشاط یک گفتمان محوری در تمامی حوزه‌ها است و اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش موجب نشاط جسمی و معنوی خواهد شد و امید است با افتتاح چنین مجموعه‌هایی در نقاط مختلف استان شاهد رونق فعالیت‌های ورزشی باشیم.

"مسعود شریعتی"مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر پروژه‌های ورزشی زیادی در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است که سهم استان یزد در این پروژه‌ها هفت مورد بود.

شریعتی در همین رابطه افزود: به برکت انقلاب اسلامی و با تلاش‌های صورت گرفته توجه ویژه به زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار و روستایی شده است و خوشبختانه با حمایت‌های استاندار محترم پروژه‌های زیادی در راستای تکمیل و بهره‌برداری در دستور کار قرارگرفته است.

لازم به ذکر است زمین چمن مصنوعی روستای دهشیر در مساحتی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۸ میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری استانداری یزد و دهیاری دهشیر احداث‌شده است.